صداوسیمای جمهوری اسلامی، آنقدر خطاکاری، غفلت و اهمال را از حد گذرانده است که دیگر نمی توان اشتباهاتش را به حساب بی تدبیری مسئولانش گذاشت. خطاکاری از حدی که بگذرد، بوی تعمد می دهد. من نقش صداوسیما را در گسترش فتنه سبز، نقشی پررنگ می دانم. صداوسیما در همان ساعات اولیه که میرحسین موسوی ادعای تقلب در انتخابات را مطرح کرد، می توانست به راحتی، نمونه های متعددی از ?? هزار فرمی را که ناظران موسوی در ?? هزار شعبه اخذ رای امضا کرده اند و سلامت مراحل انتخابات را در آن شعبه ها تایید کرده اند در تلویزیون نمایش دهد. صداوسیما به راحتی می توانست با دهها نفر از این ?? هزار نفر، در نقاط مختلف کشور مصاحبه کند و نظرشان را در مورد سلامت انتخابات جویا شود. الآن ده ماه از انتخابات می گذرد و هنوز این کار که به عقل یک کودک دبستانی می رسد در تلویزیون انجام نشده است.
اگر نمایش گوشه کوچکی از وحشی گری اغتشاشگران در تلویزیون، حماسه نه دی را آفرید، آیا نباید از مسئولان صداوسیما پرسید که چرا در ضبط و نمایش قساوت و خشونت آشوبگران، اینهمه کم کاری و احتیاط و تاخیر و سانسور اعمال شده است؟ هنوز که هنوز است، نام شهدای بسیجی اغتشاشات اخیر را اعلام نمی کنند. نه ماه از قتل کاملا مشکوک ندا آقا سلطان می گذرد، قتلی که دهها اگر و اما در حاشیه آن وجود دارد و به راحتی و با هزینه ای اندک می توان چندین فیلم مستند بلند در مورد مشکوک بودن و دخالت عوامل خارجی در آن ساخت و پخش کرد، اما دریغ از پخش یک مستند ? دقیقه ای! گویا مسئولان صداوسیما خیلی لذت می برند از اینکه اذهان عمومی در بدبینی و شبهه و کدورت باقی بمانند و به سئوالاتشان پاسخی داده نشود و اگر داده می شود بی بی سی و صدای آمریکا پاسخ آنها را بدهند!
القصه، در بعد از ظهر دوشنبه ? فررودین ????، شبکه چهار سیما، در برنامه سینما ?، بدون هیچ توضیح، تفسیر و نقدی بر محتوای سیاسی فیلم، فیلمی سینمایی پخش کرد که صریحا به تطهیر فراماسونری انگلستان و لندن (مرکز و مهد فراماسونری در جهان) می پردازد: فیلم سینمایی «شرلوک هولمز» (Sherlock Holmes) محصول ????، به کارگردانی «گای ریچی» (Guy Ritchie).
کارگردان (سابقاً؟) کابالائیست این فیلم، تا مهرماه سال ???? به مدت هشت سال، همسر مدونا، خواننده معروف کابالائیست بود. ریچی، سازنده کلیپهای مدونا نیز بود. ریچی با تولید فیلم شرلوک هولمز و نمایش تعلق خاطرش به فراماسونری در این فیلم، نشان داد که برخلاف ادعای زبانی خداحافظی اش با کابالا، هنوز سرسپرده این جریان است. (کابالا، مکتبی جادویی و رازآمیز است که به عنوان عرفان یهودی معرفی می شود و مطالعه تاریخ سازمان فراماسونری نشان می دهد که این سازمان از دل مکتب کابالا در آمده است.) 
تا جایی که خبر دارم، یک فیلم سینمایی تا به مرحله پخش در سیما برسد، از چندین فیلتر عبور می کند و چندین کارشناس در مورد پخش آن نظر می دهند. اصلا باورنمی کنم حتی یک نفر از این کارشناسان و ناظران صداسیما نفهمیده باشند که این فیلم چقدر وقیحانه به تطهیر فرقه شیطانی-صهیونی فراماسونری می پردازد! متاسفانه من، نمایش این فیلم را از سیمای جمهوری اسلامی، به حساب نفوذ گسترده ضدانقلاب و فراماسونهای شیطان صفت در سازمان صداوسیما می گذارم. پخش این فیلم از صداوسیما، نمایش قدرت و دهن کجی فراماسونها به امثال بنده است و صدایی که از این نمایش قدرت به گوش امثال بنده می رسد این است: «ما فراماسونها در صدا و سیمای جمهوی اسلامی هستیم. جایمان محکم است، کسی نمی تواند رد ما را بگیرد و شما هم هیچ غلطی نمی توانید بکنید. ما داریم با اخته کردن و بی خاصیت کردن صداوسیما، پروژه نابودی جمهوری اسلامی از درون را پیش می بریم.»
صدها بچه حزب اللهیِ پر دغدغه، آموزش دیده، پرانرژی و هنرمند، نیرو و استعدادشان در بیرون از صداوسیما هرز می رود و از امکانات صداوسیما محرومند و هزاران طرحِ تلویزیونیِ روشنگر و جذاب و پرمخاطب، در دفاع از انقلاب اسلامی بر زمین معطل مانده اند، آن وقت فراماسونها از داخل اصلی ترین نهاد تبلیغاتی جمهوری اسلامی، پالسِ دهن کجی می فرستند! این درد را باید به چه کسی گفت و با آن چه کرد؟